Sommaren 2013

 
 
 
 
 
Nu är det dags för ännu en skoltermin igen som börja, redan i morgon. Jag har haft en helt fantastisk sommar, som att ligga på stranden på en liten mysig ö med strålande sol till att stå och skrika till mina favorit killar på Gröna Lund i regn. 
En helt underbar sommar alltså. Jag har lärt känna nya underbara människor och jag har varit runt i många delar av Sverige. Det är därför jag inte har hunnit blogg mycket den senaste tiden, förlåt! Men nu kommer kyllan och löven börjar falla ner och jag har en hel skoltermin att inte se fram emot plus gymnasieval och massor med nationelaprov att se framför mig. Men den här sommaren kommer jag aldrig att glömma och jag har massor av underbara bilder att dela med mig av, ni får några nu och ska försöka göra ett litet kollage med hela sommaren senare!  kraaam så länge!! 
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: