fullt up...



Förlåt, jag är ledsen att jag inte har bloggat dom senaste dagarna men har haft mycket annat som hänt, har t.ex varit i Sveriges huvudstad en dag för ett besök på Skansen och även Gröna Lund med klassen, det var en helt underbar dag så mycket roliga karuseller dom har på GrönaLund och så sjukt gulliga djur på Skansen, Stockholm är en helt underbar stad har stora planner om att flytta ditt om några år.
Var ledig i fredags också så var på stan hela dagen och hela kvällen, även på lördagen var jag på stan för att fixa till min kompis Ellie som då fyllde 15 år i lördags. På kvällen då kollade vi på Norlie och kkv live och gud vad dom är bra live, ångrar inte att vi stannade och såg dom.
Idag så var jag på stan med några kompisar då vi skulle fixa till The Fooo tävlingen som ni kommer få veta mer av senare.
Just nu försöker jag att plugga lite till imorgon men går inte så bra är så sjukt hungrig men nu ska jag plugga vidare! Puss ♥♥




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: